Obsluha zákaznického servisu a retencí.

Co tě na pozici čeká

  • Obsluha příchozí linky – budeš první kontakt pro naše klienty a poradíš jim s čímkoli, co budou potřebovat.
  • Komunikace s klienty – nejen po telefonu, ale i e-mailem, profesionálně, lidsky a s úsměvem.
  • Retenční péče – tam dojde i na nějaké odchozí hovory. Řekneš s laskavostí ale ve svobodě, proč zůstat s námi.
  • Základní administrativa – práce v systému, evidence požadavků a zpracování dokumentace tě nemine.
  • Spolupráce napříč firmou – budeš propojený/á s obchodníky, analytiky a dalšími kolegy, aby klient měl vždy tu nejlepší péči.
  • Práce s CRM systémem – aby byl ve všem pořádek a přehled.

Koho (a co) hledáme?

  • Energického, pozitivně laděného člověka s tahem na branku, s nábojem.
  • Máš výborné komunikační schopnosti – nebojíš se zvednout telefon a zvládneš i náročnější rozhovor.
  • Zvládáš administrativu a systematičnost je ti vlastní.
  • Nezalekneš se výzvy v podobě retence – jsou to naší zákazníci, znají nás ale i tak je potřeba někdy zachovat klidnou hlavu.
  • Umíš pracovat s PC, CRM systémy nebo kancelářskými nástroji.
  • Máš zkušenosti z volání zákazníkům a řešení požadavků zákazníků jak na emailu, tak na telefonu.
  • Chceš pracovat také na sobě, zařídíme ti školení, workshopy, masáže a spoustu dalšího.

Co ti můžeme nabídnout a na co se můžeš těšit?

  • Odměnu skládající se z fixní složky a bonusů.
  • Home office dle domluvy.
  • Práci, která má dopad – pomáháš stovkám, či tisícům lidí mít fér ceny za energie.
  • Skvělá firemní kultura – motivační akce, školení, rozvoj osobnosti, masáže a cvičení na pracovišti.
  • Skvělé kanceláře v centru Ostravy – prestižní prostory OSTRAVICA.
  • Moderní vybavení, multisportka, delší dovolená, stravenkový paušál.
  • Zdravé občerstvení v práci.

Unikátní program
a aktivity jako
součást naší
práce.

014 support 1 | Obsluha zákaznického servisu a retencí

Program Tvorby reality

001 yoga | Obsluha zákaznického servisu a retencí

Jóga

005 | Obsluha zákaznického servisu a retencí

Kruhový trénink

002 meditation | Obsluha zákaznického servisu a retencí

Meditace

007 massage | Obsluha zákaznického servisu a retencí

Masáže

008 dna | Obsluha zákaznického servisu a retencí

Biorezonance

009 road bike | Obsluha zákaznického servisu a retencí

Sdílené věci

016 fruit gardening | Obsluha zákaznického servisu a retencí

Ovoce

012 sunflowers | Obsluha zákaznického servisu a retencí

Květiny na pracovišti

015 communication | Obsluha zákaznického servisu a retencí

Individuální koučing

Výběrové
řízení: krok
za krokem

01

Pečlivě si projdeme tvé CV. Jakmile získáme základní přehled, dovolíme si ti zavolat a zjistíme, zda tvá očekávání korespondují s našimi a naše nabídka je zřetelná, zároveň si řekneme více o konkrétním výběrovém řízení.

02

Pečlivě si projdeme tvé CV. Jakmile získáme základní přehled, dovolíme si ti zavolat a zjistíme, zda tvá očekávání korespondují s našimi a naše nabídka je zřetelná, zároveň si řekneme více o konkrétním výběrovém řízení.

03

Co nejdříve se s tebou (opět) spojíme. Sdělíme ti výsledek výběrového řízení a zároveň zpětnou vazbu, zároveň i ty nám povíš, jak jsme na tebe působili, výsledek ti vždy dáme vědět nejpozději v termínu, na kterém jsme se domluvili, ale snažíme se ti ho dát vědět co nejdříve.

04

Podepíšeme dokumenty. U nás již všechno pracuje, vymýšlíme ti adaptaci na míru a připravujeme pracovně-právní dokumenty, zároveň se na Tebe velmi těšíme!

Zajímá tě to?

Zašli nám profesní životopis včetně
motivačního dopisu prostřednictvím
našeho formuláře.

    Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů.