Dodavatelé si chválí Nákupní portál města Ostrava

Přes Nákupní portál města Ostrava, který je součástí Systému sdružených nákupů pro Statutární město Ostrava, prošlo již více než 300 objednávek.

Jednou z firem, které získaly díky Systému sdružených nákupů města Ostrava nové zakázky, je Cukrářství a pekařství Hvězda. Tento dodavatel prošel jako první celým procesem od vítězství v elektronické aukci až po úhradu faktury ze strany objednávající organizace. Majitel firmy, Libor Krajčí, si nemůže systém e-aukce vynachválit, ať už jde o jeho transparentnost nebo protikorupční charakter.

Libor Krajčí, majitel Cukrářství a pekařství Hvězda: „Je to velice chytře promyšlené. Opravdu. V aukci vidíme hned, kdo jak na tom je, kde můžeme ubrat, co si můžeme dovolit. Takže je to dobrý systém, který bych určitě podpořil pro další podnikání, pro různé podnikatele. Je to něco jiného, než když byly nějaké takové obálky - poslaly se tam, člověk nevěděl, kolik může, aby vyhrál. Bylo to takové nepřehledné, špatně se s tím dělalo."

Zavedená firma, která má pobočky v Bohumíně, v Orlové - Lutyni a v Dolní Lutyni, tak získala zakázky od nejrůznějších ostravských organizací.

Jana Šeligová, provozní vedoucí Cukrářství a pekařství Hvězda: „Díky této aukci jsme získali zakázky, kde můžeme dodávat zboží do organizací, které spadají pod Statutární město Ostrava, jako jsou například domovy seniorů Slunečnice nebo Slunovrat. A my, jako dodavatelé, s nimi komunikujeme prostřednictvím internetového portálu - Nákupního portálu města Ostrava."

Obsluha Nákupního portálu města Ostrava není podle provozní vedoucí pekárny vůbec složitá.

Jana Šeligová, provozní vedoucí Cukrářství a pekařství Hvězda: „Je to jednoduché, přehledné a myslím si, že není problém přijímat takto objednávky. Určitě jsme spokojeni, jsme rádi, že můžeme vyrábět v takovém větším množství a dodávat a doufáme, že bude víc a víc objednávek."

Již od června probíhají školení na nákupní portál pro organizace Statutárního města Ostrava, včetně magistrátu. Školením již prošlo víc, než 150 lidí.